۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۶:۰۹

آغاز به کار دستیاران در معاونت خدمات شهری شهرداری تهران

آغاز به کار دستیاران در معاونت خدمات شهری شهرداری تهران

دستیاران منتخب مدیران در حوزه خدمات شهری و محیط زیست آغاز به کار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در جلسه معارفه و آغاز به کار دستیاران مدیران شهری گفت: روال استخدام و بکارگیری دستیار مدیران از طریق برگزاری آزمون، ارزیابی صلاحیت سنجی و نیز مصاحبه‌های تخصصی صورت گرفته است که در نتیجه آن، از بین جوانان توانمند و تحصیل کرده که اشتیاق فراوانی جهت همکاری با مجموعه شهرداری دارند، در نهایت تعدادی از آنها برای همکاری در معاونت خدمات شهری انتخاب شدند.

معاون شهردار تهران تهران با بیان اینکه امکان بهره گیری از توان تخصصی و ظرفیت علمی دستیاران در بخش‌های مختلف این معاونت وجود دارد، اظهار داشت: باتوجه به اینکه دستیاران به تازگی وارد شهرداری تهران شده اند، به دنبال آن هستیم که با ارائه یکسری آموزش‌های تخصصی لازم دستیاران را با فضای کاری این معاونت آشنا کنیم.

یزدانی با ابراز امیداوری از اینکه در آینده‌ای نزدیک دستیاران قادر شوند مشکلات موجود در حوزه خدمات شهری را حل کنند، گفت: با توجه به اینکه بستر کاری دستیاران در این معاونت ستادی است، دستیاران می‌توانند در موضوعات مربوط به قوانین، آئین نامه، بخش نامه، مقررات و سایر مباحث تخصصی بسیار نقش آفرین باشند و به عنوان بازوی کمکی در این زمینه ایفای نقش کنند.

وی همچنین با یادآوری این موضوع که از میان ۷۵ نفر داوطلبی که برای همکاری با معاونت خدمات شهری اعلام آمادگی کردند حدود ۲۰ نفر انتخاب شدند، اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، مقررشده است که افراد توانمند و مجربی در کنار دستیاران قرار بگیرند و با ارائه آموزش‌های لازم به این افراد، شرایطی را فراهم کنند که دستیاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسائل کاری مرتبط با این معاونت آشنا و مسلط شوند.

یزدانی با تاکید بر اینکه اساساً مدیران تمایل دارند که افراد توانمند و متخصص را در کنار خود داشته باشند گفت: در شهرداری تهران نیز نیروهای مجرب و توانمند زیادی وجود دارد که به عنوان افراد کلیدی در تشکیلات شهرداری بسیار نقش مؤثری در تصمیم سازی ها دارند و امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک دستیاران نیز پس از کسب تجارب لازم، بتوانند در جایگاه نیروهای کارآمد و کلیدی در کنار مدیران، نقش آفرین باشند.

وی افزود: بهره مندی همه جانبه از توانمندی دستیاران به نحوه مواجهه مدیران با این افراد و نیز کارآمدی دستیاران بازمی گردد.

یزدانی یادآور شد: بر اساس آمارهای ارائه شده، بیشترین تماس‌های صورت گرفته شهروندان با سامانه ۱۳۷، مربوط به حوزه خدمات شهری است که پاسخگویی به این پیام‌ها به معاونت متبوع ما بازمی گردد.

یزدانی با تاکید بر اینکه حجم تماس‌های مذکور بیانگر آن است که بالاترین آمار مخاطبان در شهرداری تهران به معاونت خدمات شهری بر می‌گردد تاکید کرد: این فرآیند نشان می‌دهد بهره گیری این معاونت از توان تخصصی افراد کارآمد، برای پیشبرد امور بسیار ضروری است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در پایان خطاب به دستیاران گفت: با توجه به روندی که برای استخدام در شهرداری تهران طی کرده اید، بسیار خوش بین هستم که در راستای مأموریت‌های تعریف شده، موفق خواهید بود و به عنوان بازوی توانمند در شهرداری تهران و مشخصاً حوزه خدمات شهری نقش مؤثری ایفا خواهید کرد.

کد خبر 5131599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha